Leverans
Vi tar inte ut fraktkostnader för våra uppvärmda produkter.
Om du vill beställa ett separat tillbehör och har mindre än 800 kr i din kundvagn betalar du 55 kr i fraktkostnadens bidrag.
Leveranstid adress i Sverige
Beställningar som görs måndag till fredag före kl 15 kommer att behandlas och skickas samma dag. Om du beställer på lördag eller söndag skickas din beställning på måndag. Om du inte är hemma kan paketet lämnas till grannarna.
Leveranstid adress utomlands
Om du beställer på måndag till fredag före kl 15 kommer din beställning att behandlas och skickas samma dag. Om du beställer på lördag eller söndag kommer din beställning att behandlas och skickas på måndag. Leveranstiden till ett land i Europeiska unionen är 2 till 4 arbetsdagar.
Vi skickar även utomlands. Vi skickar även utomlands. För beställningar på minst 500 kr betalar du inga fraktkostnader. Leveranstiden till ett land i Europeiska unionen är 2 till 4 arbetsdagar.
Betalning
Hos oss kan du betala säkert på följande sätt. Oavsett vilket sätt du väljer tar vi inga extra kostnader.
Kreditkort
Vi accepterar Maestro, MasterCard och Visa. Inga extra kostnader tillkommer i samband med en betalning med kreditkort, andra än de avgifter som debiteras av ditt kreditföretag.
Paypal
Med ett Paypal-konto betalar du säkert online.
Banköverföring
Överför själv din betalning till vårt bankkonto. Överför själv din betalning till vårt bankkonto. Du kan överföra beloppet till SE59 6000 0000 0004 9904 8571 (SWIFT/BIC Code: HANDSESS) t.n.v. E. Wooning/ HeatPerformance BV, Noordwijk aan Zee, uppge ditt beställningsnummer.
Med en banköverföring kan det ta några dagar innan vi får din betalning. Eftersom din beställning kommer att behandlas först när din betalning har mottagits bör du ta hänsyn till en längre leveranstid.
iDeal
Betala online via din bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank och Van Lanschot Bankiers).
Bancontact/Mistercash
Belgiska kunder kan betala via Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA eller VDK Spaarbank.
Sofortbanking
Även Sofort-användare kan betala hos oss. Observera den nya logotypen, Sofort har tagits över av Klarna.
Endast i samråd och till företag med ett registrerat org.nr erbjuder vi möjlighet att beställa på konto. För mer information, vänligen kontakta oss.
Returnera
Om du inte är helt nöjd har du 30 dagar på dig att returnera din beställning.
Returformulär
Fyll i returformuläretoch skicka paketet med posten. Returkostnaderna får du själv stå för. Så snart vi har mottagit din retur kommer din betalning att returneras senast inom 7 dagar.
Obs!
Du kan ta dig god tid på dig att prova dina artiklar. Men har du använt dem? Tyvärr kan vi inte ta tillbaka en artikel med tecken på användning.
Är din beställda artikel för stor eller för liten? Skicka ett mejl till oss så ser vi till att du får artikeln i rätt storlek med en gång. Returkostnaderna står du själv förför ditt eget konto, fraktkostnaderna till dig betalar vi.
Vi ger ett års garanti på våra produkter, med undantag för batterierna. För batterierna gäller 6 månaders garanti. Det är viktigt att du har hanterat produkterna med omsorg. Med varje produkt ingår en bruksanvisning. Du kan också hitta bruksanvisningarna i vår användarguide.
Vill du använda garantin? Kontakta oss för hur du ska gå tillväga.
Att beställa
Vi kommer att göra allt vi kan för att anpasa din beställning när du så önskar. Detta är möjligt fram tills din beställning har skickats. Beställningar som görs på arbetsdagar före kl 16 skickas samma dag.
Vill du ändra din beställning? Skicka ett mejl till oss.
Kul att du vill överraska någon med våra produkter. Vi packar gärna in beställningen åt dig och skickar paketet direkt till den lyckliga mottagaren. Vi tar ut 20 kr för detta.
Om du vill lägga till en presentförpackning klickar du på länken “lägg till presentförpackning” i kassan.
Du kan alltid logga in på din kontosida för att kontrollera om din beställning har kommit till oss tillhanda. Håll också koll på din e-post, en orderbekräftelse kommer att skickas direkt efter din beställning. Fick du inget mejl? Kontrollera för säkerhet skull din skräppost bara för att vara säker.
Naturligtvis kan du alltid mejla oss med ytterligare frågor.
På ditt konto hittar du:
- Dina uppgifter (e -postadress, adress)
- Din beställningshistorik
- Status för din beställning
Du kan också redigera dina uppgifter själv. Om du ändrat adress efter att du gjort din beställning hos oss skickas din beställning till den angivna leveransadressen. För att ändra leveransadressen direkt efter din beställning är det bäst att skicka ett mejl till oss.
Vilka är vi?
Är du nyfiken på historien bakom HeatPerformance®? Grundarna skulle vilja presentera sig själva för dig.